We speak English! – część 1.

4 Kwi

Już ani bez domu, ani w drodze, ale przypomniało nam się coś, co planowaliśmy umieścić na blogu już od bardzo dawna. Dla tych, co w Azji już byli, małe zabawne przypomnienie. Dla tych, co jeszcze nie mieli okazji, mała lingwistyczna uczta. Smacznego! [-a.]

komentarzy 6 to “We speak English! – część 1.”

  1. resvaria.net 4 kwietnia 2012 @ 23:47 #

    Mam znajomego, który chodzi po azjatyckich sklepach w Toronto i kupuje co ciekawsze produkty z językowymi koszmarkami. Dosyć zabawne potrafią też być produkty z krajow anglojęzycznych co prawda, ale z innymi odmianami angielskiego. Na przykład jamajskie sklepy maja w swojej ofercie „Cock soup” co oczywiście doprowadza Kanadyjczyków do spazmów:)

    Ale tak po prawdzie nic nie pobija tłumaczenia jakie Turcy wstawili na dworzec kolejowy po azjatyckiej stronie Stambułu, Haydarpasza. Kiedy pierwszy raz to zobaczyłem myślałem, ze zjadę całkiem. Niestety nie mam swojego zdjęcia więc odsyłam do netu:

  2. klbw 5 kwietnia 2012 @ 00:02 #

    Piekne 🙂 Z Angkor pamietam tez tabliczke „Possibility of visit”, w sensie „wolno zwiedzac/wejsc”… chyba 🙂 Pozdrowienia z Lu!

    • wyprawyrpa 8 grudnia 2012 @ 20:08 #

      Ta tablica na dworcu kolejowym z pewnością bije rekord głupoty.
      Jest to zwykła niedbałość, bo przecież można dać to osobieangielskojęzycznej do sprawdzenia. Nie kosztowało by to wiele.
      Możliwe że celowo napisano takim językiem żebydworzec stał się bardziej popularny?

  3. Jacek 25 Maj 2015 @ 09:53 #

    Bardzo fajne 🙂

  4. Angela 29 października 2015 @ 17:10 #

    Jak dla mnie to jest urocze 😉 W grupie mam dużo osób z Ukrainy, które uczą się mówić po polsku, uwielbiam ich słuchać 😉

  5. Narty-austria.org 4 marca 2016 @ 01:23 #

    Uwielbiam ten ich „angielski” 😉 Czasem na prawdę trzeba się nagłowić żeby domyślić się o co chodzi

Skomentuj

